Неверный номер телефона
Что-то пошло не так. Попробуйте позже или свяжитесь с нами в телеграме https://t.me/YuryLoskat
Padrón Family Reserve No. 45 Natural
The Padrón family has created quite the tradition by coming out with a new Padrón Family Reserve every year to commemorate the company's history. The Padrón Family Reserve No. 45 Maduro was our 2009 Cigar of the Year—this is the natural version of that very same cigar. It has the same dimensions and suggested retail price, but the lighter wrapper gives the cigar a different flavor. While the considerable kick of the maduro is informed by hearty, resonant coffee, cocoa and spice flavors that saturate the palate, the natural is a bit more mellow, with flavors of cocoa bean and earth on the palate. The cigar is quite balanced and exceptionally flavorful. It's impossible to exaggerate how well the Padrón family has done in our Top 25—three times the company has had a Cigar of the Year, and the Padróns have never failed to have a cigar in our top five. It's an impressive show of consistency that no other company can claim.
  • STRENGTH Medium-Full
  • GAUGE 52
  • LENGTH 6"
  • SCORE 95
  • Issue Cigar Aficionado – Jan 01, 2011
  • Price $25.00
  • Country Nicaragua
  • Wrapper Nicaragua
  • Binder Nicaragua
  • Filler Nicaragua
  • Size Toro

Доступно без регистрации

Преобразование Яндекс Маркет (YML) в Excel

  • Преобразовывайте YML-файл в редактируемый документ формата Excel. Конвертируйте из YML в XLSX онлайн

Преобразование Excel (XLSX) в формат Яндекс Маркет

  • Преобразовывайте Excel-файл в формат Яндекс Маркет XML (YML). Конвертируйте из XLSX в YML онлайн

Скачивание базы штрихкодов (EAN)

  • База содержит информацию о штрихкодах 1 816 200 товаров. Товары встречались в продаже на российском рынке в период с начала 2021 до конца 2022 года

Поиск по библиотеке

  • У нас в базе есть информация о 70 миллионах товаров. Проверьте, есть ли там нужные вам товары.

Генерация инфографики

  • Генерируйте инфографику для ваших изображений

Ключевые свойства товаров

  • Результат анализа миллионов вопросов покупателей о том, что им важно. Сгруппированы по типам товаров

Тип продукта