Неверный номер телефона
Что-то пошло не так. Попробуйте позже или свяжитесь с нами в телеграме https://t.me/YuryLoskat
Kristoff Veinte 20th Anniversary
Kristoff Veinte 20th Anniversary Perfecto 6"1/2 * 60
737069616964
A potent yet flavorful smoke with a smooth creaminess that delivers delicious notes of baker’s chocolate, cardamom, and hints of white pepper, spice, and a warm roast coffee finish. Its tempting Brazilian Arapirca maduro wrapper cloaks an Indonesian binder and a filler made of USA Pennsylvania and Nicaraguan leaves. As its name states, the Kristoff Veinte 20th Anniversary celebrates this popular brand’s two decades of crafting enjoyable cigars. Due to its delightful complexity, this cigar is an excellent special occasion smoke, but you can enjoy it whenever and wherever. The cigars are handmade in the Dominican Republic.
  • UPC 737069616964
  • Cigar Filler NicaraguaUSA Pennsylvania
  • Cigar Binder Indonesia
  • Cigar Wrapper Brazilian Arapiraca
  • Cigar Manufacturer Kristoff/Exclusive Cigars
  • Rolling Type Handmade
  • Single Packaging Cellophane
  • Wrapper Color Maduro
  • Strength Full
  • Cigar Ring Gauge 60
  • Origin Dominican Republic
  • Cigar Length 6"1/2
  • Cigar Section Round
  • Cigar Shape Perfecto
  • Brands Kristoff Veinte 20th Anniversary

Доступно без регистрации

Преобразование Яндекс Маркет (YML) в Excel

  • Преобразовывайте YML-файл в редактируемый документ формата Excel. Конвертируйте из YML в XLSX онлайн

Преобразование Excel (XLSX) в формат Яндекс Маркет

  • Преобразовывайте Excel-файл в формат Яндекс Маркет XML (YML). Конвертируйте из XLSX в YML онлайн

Скачивание базы штрихкодов (EAN)

  • База содержит информацию о штрихкодах 1 816 200 товаров. Товары встречались в продаже на российском рынке в период с начала 2021 до конца 2022 года

Поиск по библиотеке

  • У нас в базе есть информация о 70 миллионах товаров. Проверьте, есть ли там нужные вам товары.

Генерация инфографики

  • Генерируйте инфографику для ваших изображений

Ключевые свойства товаров

  • Результат анализа миллионов вопросов покупателей о том, что им важно. Сгруппированы по типам товаров

Тип продукта